Волинець І. М. (2004) Психолого-педагогічні засади вивчення старшокласниками літературного краєзнавства у курсі зарубіжної літератури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 15. С. 62–64.
Preview
04vimkzl.pdf
Завантажити (119kB) | Preview
Анотація
Предметом статті є психолого-педагогічні засади вивчення літературного краєзнавства старшокласниками у курсі зарубіжної літератури: вікові, психологічні, пізнавальні можливості учнів; доцільність та різноманітність способів організації навчально-пізнавальної діяльності школярів; механізми здійснення міжпредметних зв’язків.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Користувач: | К.Ю. Маніло |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:42 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/690 |
ДСТУ 8302:2015: | Волинець І. М. Психолого-педагогічні засади вивчення старшокласниками літературного краєзнавства у курсі зарубіжної літератури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 15. С. 62–64. |