Федоренко Л. О. (2011) "Lehrstück" – "Lern-Spiel": брехтівська модель „навчального“ театру. Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, доповіді, есе: Збірн. наук. праць (філолог. науки). № 1. С. 150–157.
Preview
11flolls.pdf
Завантажити (414kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається "Lehrstück" як авторський жанр Б. Брехта; виділені основні концептуальні положення "Lehrstück": "Lehrstück" як "Lern-Spiel" (навчальна гра) для акторів та глядачів, політично-прикладне мистецтво для аматорів, експериментально-дослідницький характер, тренувальна вправа для навчання діалектиці. "Lehrstück" розглядається як перехідна, але важлива ланка у драматургічній творчості Брехта на шляху до діалектичного театру.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Lehrstück, Lern-Spiel, learning-play, навчальна п’єса, повчальна драма, повчання, навчальна гра, "асоціальний зразок", імітуюча гра |
Класифікатор: | P Мова та література > PT Німецька література |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 09 Квіт 2012 08:23 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6997 |
ДСТУ 8302:2015: | Федоренко Л. О. "Lehrstück" – "Lern-Spiel": брехтівська модель „навчального“ театру. Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, доповіді, есе: Збірн. наук. праць (філолог. науки). 2011. № 1. С. 150–157. |