Федоренко Л. О. (2011) "Lehrstück" – "Lern-Spiel": брехтівська модель „навчального“ театру. Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, доповіді, есе: Збірн. наук. праць (філолог. науки) (1). pp. 150-157.
Preview
11flolls.pdf
Download (414kB) | Preview
Abstract
У статті розглядається "Lehrstück" як авторський жанр Б. Брехта; виділені основні концептуальні положення "Lehrstück": "Lehrstück" як "Lern-Spiel" (навчальна гра) для акторів та глядачів, політично-прикладне мистецтво для аматорів, експериментально-дослідницький характер, тренувальна вправа для навчання діалектиці. "Lehrstück" розглядається як перехідна, але важлива ланка у драматургічній творчості Брехта на шляху до діалектичного театру.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Lehrstück, Lern-Spiel, learning-play, навчальна п’єса, повчальна драма, повчання, навчальна гра, "асоціальний зразок", імітуюча гра |
Subjects: | P Language and Literature > PT Germanic literature |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature |
Depositing User: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Date Deposited: | 09 Apr 2012 08:23 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 01:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6997 |