Федоренко Л. О. (2011) "Lehrstück" як авторська інтенція Бертольта Брехта. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 59. С. 193–196.
Preview
vip_59_43.pdf
Завантажити (145kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто "Lehrstück" як авторський жанр Б. Брехта; виділено основні концептуальні положення "Lehrstück": "Lehrstück" як "Lern-Spiel" (навчальна гра) для акторів та глядачів, політично-прикладне мистецтво для аматорів, експериментально-дослідницький характер, тренувальна вправа для навчання діалектиці. "Lehrstück" розглянуто як перехідну, але важливу ланку у драматургічній творчості Брехта на шляху до діалектичного театру.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PT Німецька література |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 29 Трав 2012 08:56 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:30 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7349 |
ДСТУ 8302:2015: | Федоренко Л. О. "Lehrstück" як авторська інтенція Бертольта Брехта. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 59. С. 193–196. |