Ситняківська С. М. (2012) Історико-педагогічна ретроспектива проблеми становлення білінгвальної освіти у вищих навчальних закладах України. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 121–127.
61++23.pdf
Завантажити (190kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано процес становлення та розвитку білінгвальної освіти. Зроблено аналіз змісту базових категорій білінгвальної освіти, розроблених ученими сучасності, та запропоновано основні категорійні поняття, що стосуються білінгвального навчання в системі фахової підготовки магістрів у ВНЗ України. Виявлено, що розвиток теорії та практики білінгвального навчання і освіти є спробою створення нового освітнього стандарту, виникнення якого продиктовано об'єктивними умовами розвитку іншомовної освіти, з одного боку, і інтеграційними процесами у світі, з іншого.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 31 Трав 2012 09:42 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7463 |
ДСТУ 8302:2015: | Ситняківська С. М. Історико-педагогічна ретроспектива проблеми становлення білінгвальної освіти у вищих навчальних закладах України. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 61. С. 121–127. |