Андрійчук Н. М. (2012) Основні принципи загальноосвітньої та професійної підготовки вчителя в учительських семінаріях України кінця ХІХ – початку ХХ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 144–148.
61++28.pdf
Завантажити (154kB) | Preview
Анотація
У статті визначено принципи загальноосвітньої та професійної підготовки народних вчителів у вчительських семінаріях України кінця ХІХ – початку ХХ століття. Спираючись на архівні матеріали та історико-педагогічні періодичні видання, зроблено висновок, що підготовка майбутніх народних вчителів у вчительських семінаріях включала два аспекти – теоретичний, у межах якого впровадилося вивчення елементів спеціалізованих педагогічних дисциплін, та практичний, результатом якого мала бути підготовка та проведення певної кількості "пробних" уроків, що їх давав кожен семінарист.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 31 Трав 2012 10:00 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7469 |
ДСТУ 8302:2015: | Андрійчук Н. М. Основні принципи загальноосвітньої та професійної підготовки вчителя в учительських семінаріях України кінця ХІХ – початку ХХ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 61. С. 144–148. |