Клименко Т. Є. (2012) Образно-художній смисл архетипної символіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 225–228. ISSN 2076-6173.
61++46.pdf
Завантажити (144kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто поняття "архетип" і "символ", їхній взаємозв’язок у художньому мисленні, різновиди трансформацій у художній літературі. У своєму дослідженні автор спирається на праці античних філософів, а також К.-Г. Юнга, Дж. Фрезера, К. Леві-Строса, О. Лосєва, Н. Фрая, Е. Кассірера, вибудовуючи власний погляд на архетипну символіку як характерну ознаку літературних текстів від давнини до сучасності. Зроблено висновок про те, що архетип – це первісна схема, відпочаткова форма уяви, а її подальше розгортання, опредмечення, наповнення і модифікація найчастіше породжують домінантні означники, тобто символи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 04 Черв 2012 16:47 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7499 |
ДСТУ 8302:2015: | Клименко Т. Є. Образно-художній смисл архетипної символіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 61. С. 225–228. |