Усатий А. В. (2011) ІКТ та розвиток читацьких умінь на уроках української літератури. Вітражі: Збірник матеріалів викладацько-студентських наукових семінарів.. С. 27–33.
ІКТ.pdf
Завантажити (109kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі впровадження в навчання інформаційно-комунікативних технологій, необхідних для розуміння й осягнення змісту художніх творів української літератури. Головна їх мета - зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формується читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його у розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентним в галузі сприймання та аналізу художніх текстів, а також текстів різних жанрів тощо. За допомогою ІКТ набувають певні теоретичні знання з подальшим застосуванням їх на практиці.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Читацькі уміння, сприймання, презентації, відеоряд, пізнання, творчі здібності |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 14 Черв 2012 10:31 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7584 |
ДСТУ 8302:2015: | Усатий А. В. ІКТ та розвиток читацьких умінь на уроках української літератури. Вітражі: Збірник матеріалів викладацько-студентських наукових семінарів. 2011.. С. 27–33. |