Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Застосування ортогонального підходу до побудови структури особистості для розробки моделі педагогічної обдарованості

Антонова О. Є. (2010) Застосування ортогонального підходу до побудови структури особистості для розробки моделі педагогічної обдарованості. Структура особистості обдарованої дитини у віковому вимірі : матеріали всеукраїнського науково-практичного семінару.. С. 6–14.

[thumbnail of Антонова Застосування ортогонального підходу до побудови структури особистості для розробки моделі педагогічної обдарованості.pdf]
Preview
Текст
Антонова Застосування ортогонального підходу до побудови структури особистості для розробки моделі педагогічної обдарованості.pdf

Завантажити (169kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано сучасні підходи до розуміння сутності та структури особистості, як
системоутворюючого чинника обдарованості. На основі ортогонального підходу до побудови структури
особистості запропоновано трьохвимірну модель педагогічної обдарованості. За допомогою біографічного
методу виокремлено основні компоненти пропонованої моделі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 04 Вер 2012 13:54
Оновлення: 15 Серп 2015 01:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7595
ДСТУ 8302:2015: Антонова О. Є. Застосування ортогонального підходу до побудови структури особистості для розробки моделі педагогічної обдарованості. Структура особистості обдарованої дитини у віковому вимірі : матеріали всеукраїнського науково-практичного семінару. 2010.. С. 6–14.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу