Ямчинська Г. В. (2001) Творчість Лесі Українки у системі уроків-комплексів у початковій школі (на прикладі драми феєрії “Лісова пісня”). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 7. С. 162–163. ISSN 2076-6173.
Preview
01yagvps.pdf
Завантажити (159kB) | Preview
Анотація
У статті розповідається про систему інтегрованих уроків у 2-3-х класах, де об’єднані виражальні засоби народної класичної музики, образотворчого мистецтва витинанки і поетичного слова Лесі Українки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Т.О. Книш |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 14:11 |
Оновлення: | 04 Жовт 2016 12:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/790 |
ДСТУ 8302:2015: | Ямчинська Г. В. Творчість Лесі Українки у системі уроків-комплексів у початковій школі (на прикладі драми феєрії “Лісова пісня”). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2001. № 7. С. 162–163. |