Пінчук Є. А. (2012) Університет як соціоосвітній феномен: ідеї та проблеми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 63. С. 7–12. ISSN 2076-6173.
2.pdf
Завантажити (267kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено філософському розгляду феномена університетської освіти, розвитку ідеї
університету та його соціального виміру, починаючи з доби європейського Середньовіччя. Доведено, що
примат ідеї "ліберальної" освіти перед "утилітарною", протистояння яких лейтмотивом проходить
крізь століття філософування про соціальний статус освіти, є єдиною умовою збереження
університету за доби сьогодення та вільного й демократичного розвитку людського суспільства.
Підкреслено пріоритетне значення феномену університету в його соціальному аспекті для сучасної
вітчизняної філософії освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > B Філософія (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 06 Груд 2012 12:37 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8296 |
ДСТУ 8302:2015: | Пінчук Є. А. Університет як соціоосвітній феномен: ідеї та проблеми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 63. С. 7–12. |