Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні та методичні засади навчання педагогічно обдарованих студентів

Антонова О. Є. (2007) Теоретичні та методичні засади навчання педагогічно обдарованих студентів. Вид-во ЖДУ, Житомир. ISBN 966–856–144–9

[thumbnail of Антонова Педагогічно обдаровані монографія.pdf]
Preview
Текст
Антонова Педагогічно обдаровані монографія.pdf

Завантажити (3MB) | Preview

Анотація

Монографію присвячено проблемі розвитку обдарованості загалом
та педагогічної обдарованості майбутнього вчителя зокрема. Автором
ґрунтовно проаналізовано філософську, історичну, психологічну та
педагогічну літературу з цієї проблеми, здійснено порівняльний аналіз
реалізації проблеми навчання і виховання обдарованих дітей та молоді
у найрозвиненіших країнах світу, простежено основні тенденції у
розвитку цієї проблеми, виокремлено загальні підходи, форми та
методи цілеспрямованої роботи з обдарованою особистістю. Теоретично
обґрунтовано модель педагогічної обдарованості, запропоновано
методику навчання педагогічно обдарованих студентів.

Тип ресурсу: Книга
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 20 Лист 2012 06:35
Оновлення: 15 Лип 2025 21:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8307

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу