Антонова О. Є. (2007) Теоретичні та методичні засади навчання педагогічно обдарованих студентів. Вид-во ЖДУ, Житомир. ISBN 966–856–144–9
Антонова Педагогічно обдаровані монографія.pdf
Завантажити (3MB) | Preview
Анотація
Монографію присвячено проблемі розвитку обдарованості загалом
та педагогічної обдарованості майбутнього вчителя зокрема. Автором
ґрунтовно проаналізовано філософську, історичну, психологічну та
педагогічну літературу з цієї проблеми, здійснено порівняльний аналіз
реалізації проблеми навчання і виховання обдарованих дітей та молоді
у найрозвиненіших країнах світу, простежено основні тенденції у
розвитку цієї проблеми, виокремлено загальні підходи, форми та
методи цілеспрямованої роботи з обдарованою особистістю. Теоретично
обґрунтовано модель педагогічної обдарованості, запропоновано
методику навчання педагогічно обдарованих студентів.
Тип ресурсу: | Книга |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 20 Лист 2012 06:35 |
Оновлення: | 15 Лип 2025 21:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8307 |