Електронна бібліотека Житомирського державного університету

СТВОРЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЦЕНТРУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ

Харчишина О. В. (2011) СТВОРЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЦЕНТРУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. Економічний вісник Донбасу (2). С. 181–184.

[thumbnail of Економічний вісник  Донбасу 2011-6.pdf]
Preview
Текст
Економічний вісник Донбасу 2011-6.pdf

Завантажити (203kB) | Preview

Анотація

Узагальнено передумови і досвід створення корпоративних учбових центрів для навчання персоналу. Описано переваги корпоративного навчального центру як інструменту формування організаційної культури. Розглянуто особливості та напрями діяльності корпоративних навчальних центрів в умовах підприємств харчової промисловості.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Користувачі 2199 не знайдено.
Дата подачі: 20 Лист 2012 14:34
Оновлення: 15 Серп 2015 02:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8330

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу