Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості

Антонова О. Є. (2011) Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості. Акмеологія – наука ХХІ століття: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конфер.. С. 17–22.

[thumbnail of Антонова Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості.pdf]
Preview
Текст
Антонова Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості.pdf

Завантажити (149kB) | Preview

Анотація

У статті на основі акмеологічного підходу з використанням біографічного методу визначено сутність
та побудовано акмеологічну модель педагогічної обдарованості.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 21 Лист 2012 05:44
Оновлення: 07 Бер 2016 01:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8332

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу