Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ЦІННІСНА ПІДСИСТЕМА ЯК БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА

Харчишина О. В. (2011) ЦІННІСНА ПІДСИСТЕМА ЯК БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА. Сталий розвиток економіки (3). С. 68–72.

[thumbnail of Сталий розвиток економіки 2011-1.pdf]
Preview
Текст
Сталий розвиток економіки 2011-1.pdf

Завантажити (245kB) | Preview

Анотація

Розглянуто важливий компонент організаційної культури сучасного підприємства – ціннісну підсистему. Узагальнено результати зарубіжних та вітчизняних досліджень щодо суті, ролі і особливостей ціннісної підсистеми. Розглянуто процес та можливі результати взаємодії індивідуальних та організаційних цінностей. Викладено авторське бачення щодо визначальної ролі цінностей і місії підприємства у забезпеченні ефективності його діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: організаційна культура, цінності, місія організації
Класифікатор: H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Користувачі 2199 не знайдено.
Дата подачі: 21 Лист 2012 13:17
Оновлення: 15 Серп 2015 02:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8373

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу