Харчишина О. В. (2011) ЦІННІСНА ПІДСИСТЕМА ЯК БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА. Сталий розвиток економіки (3). С. 68–72.
Preview
Сталий розвиток економіки 2011-1.pdf
Завантажити (245kB) | Preview
Анотація
Розглянуто важливий компонент організаційної культури сучасного підприємства – ціннісну підсистему. Узагальнено результати зарубіжних та вітчизняних досліджень щодо суті, ролі і особливостей ціннісної підсистеми. Розглянуто процес та можливі результати взаємодії індивідуальних та організаційних цінностей. Викладено авторське бачення щодо визначальної ролі цінностей і місії підприємства у забезпеченні ефективності його діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | організаційна культура, цінності, місія організації |
Класифікатор: | H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Користувачі 2199 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Лист 2012 13:17 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8373 |