Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Харчишина О. В. (2009) ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Наукові праці Національного університету харчових технологій. № 29. С. 139–141.

[thumbnail of Наукові праці НУХТ 2009.pdf]
Preview
Текст
Наукові праці НУХТ 2009.pdf

Завантажити (284kB) | Preview

Анотація

У статті узагальнено основні положення концепції організаційної культури підприємств. Обґрунтовано значення організаційної культури в системі управління та механізм її впливу на рівень конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто складові та структура організаційної культури, основні аспекти формування організаційної культури на підприємстві

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: організаційна культура, конкурентоспроможність, стратегічне управління
Класифікатор: H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Користувачі 2199 не знайдено.
Дата подачі: 23 Лист 2012 10:16
Оновлення: 15 Серп 2015 02:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8428
ДСТУ 8302:2015: Харчишина О. В. ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Наукові праці Національного університету харчових технологій. 2009. № 29. С. 139–141.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу