Харчишина О. В. (2011) Корпоративний кодекс як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості. In: Національні економічні стратегії розвитку в глобальному середовищі: міжнар. наук.-практ. конф., 27 квіт. 2011 р., Київ. С. 42–43.
Preview
Тези Київ НАУ 2011.pdf
Завантажити (136kB) | Preview
Анотація
Важливим інструментом якісної зміни етики ділового спілкування
та формування організаційної культури вважається створення
корпоративного кодексу. Процес створення корпоративних кодексів набув
широкого поширення в західних країнах з 80-хх рр. минулого століття. Проте
в Україні рівень активності підприємств щодо регламентації ціннісних,
морально-етичних складових ведення бізнесу є надзвичайно низьким,
особливо в галузі харчової промисловості.
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова) |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Користувачі 2199 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Лист 2012 10:09 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8436 |