Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Корпоративний кодекс як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості

Харчишина О. В. (2011) Корпоративний кодекс як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості. In: Національні економічні стратегії розвитку в глобальному середовищі: міжнар. наук.-практ. конф., 27 квіт. 2011 р., Київ. С. 42–43.

[thumbnail of Тези Київ НАУ 2011.pdf]
Preview
Текст
Тези Київ НАУ 2011.pdf

Завантажити (136kB) | Preview

Анотація

Важливим інструментом якісної зміни етики ділового спілкування
та формування організаційної культури вважається створення
корпоративного кодексу. Процес створення корпоративних кодексів набув
широкого поширення в західних країнах з 80-хх рр. минулого століття. Проте
в Україні рівень активності підприємств щодо регламентації ціннісних,
морально-етичних складових ведення бізнесу є надзвичайно низьким,
особливо в галузі харчової промисловості.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова)
Класифікатор: H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Користувачі 2199 не знайдено.
Дата подачі: 23 Лист 2012 10:09
Оновлення: 15 Серп 2015 02:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8436

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу