Електронна бібліотека Житомирського державного університету

СУТНІСТЬ ДОСЛІДНИЦЬКОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Дубасенюк О. А. (2012) СУТНІСТЬ ДОСЛІДНИЦЬКОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Креативна педагогіка. № 5. С. 14–19.

[thumbnail of 12_Dubasenjk.pdf]
Preview
Текст
12_Dubasenjk.pdf

Завантажити (221kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається роль, історія та особливості дослідницького методу навчання учнів і в тому числі, обдарованих дітей; розкривається суть запропонованого методу; надаються певні педагогічні рекомендації, які можна враховувати у евристичному навчанні обдарованих дітей.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 26 Лист 2012 13:31
Оновлення: 15 Серп 2015 02:31
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8472
ДСТУ 8302:2015: Дубасенюк О. А. СУТНІСТЬ ДОСЛІДНИЦЬКОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Креативна педагогіка. 2012. № 5. С. 14–19.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу