Семенець С. П. (1998) Методичні вимоги до організаційних форм та засобів навчання математики з метою розвитку продуктивного мислення учнів старших класів. Вісник Житомирського педагогічного інституту. № 2. pp. 36-39.
Preview
55.pdf
Download (103kB) | Preview
Abstract
У статті виділені методичні вимоги до організаційних форм та засобів навчання математики, додержання яких сприяє, як експериментально перевірено автором, формуванню та розвитку продуктивного мислення старшокласників
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools |
| Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analytics and Statistics |
| Depositing User: | Олександр Сергійович Яценко |
| Date Deposited: | 08 Dec 2008 16:26 |
| Last Modified: | 03 Oct 2016 12:58 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/848 |
| ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. Методичні вимоги до організаційних форм та засобів навчання математики з метою розвитку продуктивного мислення учнів старших класів. Вісник Житомирського педагогічного інституту. 1998. № 2. pp. 36-39. |


