Малинівська О. А. (2010) Формування лексичної компетенції у дітей дошкільного віку у контексті соціокультурного підходу. Здобутки, проблеми та перспективи педагогічної науки та практики в умовах інноваційної перебудови української національної освіти: матеріали ІІІ Всеукраїнської студентської наукової конференції, (Умань, 16 квітня 2010 р.): в 2-х ч.. № 2. С. 101–103.
Preview
Малинівська 2.pdf
Завантажити (89kB) | Preview
Анотація
Серед завдань навчання іноземних мов у дошкільних закладах основними визначено виховання інтересу до культури, традицій, звичаїв людей, які розмовляють іншою мовою.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Ключові слова:мовленнєві здібності, толерантне ставлення, мовленнєві функції, фольклор країни, лексика, спілкування, іншомовна, сюжетно-рольова гра, пізнавальні процеси, лінгвокраїнознавчі та країнознавчі знання. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Користувачі 2540 не знайдено. |
Дата подачі: | 29 Лист 2012 10:39 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8502 |
ДСТУ 8302:2015: | Малинівська О. А. Формування лексичної компетенції у дітей дошкільного віку у контексті соціокультурного підходу.. Здобутки, проблеми та перспективи педагогічної науки та практики в умовах інноваційної перебудови української національної освіти: матеріали ІІІ Всеукраїнської студентської наукової конференції, (Умань, 16 квітня 2010 р.): в 2-х ч.. 2010. № 2. С. 101–103. |