Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ігрові завдання як засіб контролю розвитку лексичної компетенції молодших школярів

Литньова І. Ф. (2012) Ігрові завдання як засіб контролю розвитку лексичної компетенції молодших школярів. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном/колективна монографія за заг.редакцією І.В.Самойлюкевич.. С. 320–333.

[thumbnail of литньова.pdf]
Preview
Текст
литньова.pdf

Завантажити (150kB) | Preview

Анотація

В статті обґрунтовується необхідність пошуку ефективний шляхів навчання англійської мови та засобів дійсного рівня навчальних досягнень учнів молодших класів. В статті також акцентується увага на такому прийомі навчання як гра, розглядаються види ігор для навчання лексики та наводяться їх приклади.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: гра, ігрова діяльність, молодші школярі, види ігор
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: В. С. Кравець
Дата подачі: 29 Лист 2012 14:08
Оновлення: 15 Серп 2015 02:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8519
ДСТУ 8302:2015: Литньова І. Ф. Ігрові завдання як засіб контролю розвитку лексичної компетенції молодших школярів. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном/колективна монографія за заг.редакцією І.В.Самойлюкевич. 2012.. С. 320–333.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу