Литньова І. Ф. (2012) Ігрові завдання як засіб контролю розвитку лексичної компетенції молодших школярів. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном/колективна монографія за заг.редакцією І.В.Самойлюкевич. С. 320–333.
Preview
литньова.pdf
Завантажити (150kB) | Preview
Анотація
В статті обґрунтовується необхідність пошуку ефективний шляхів навчання англійської мови та засобів дійсного рівня навчальних досягнень учнів молодших класів. В статті також акцентується увага на такому прийомі навчання як гра, розглядаються види ігор для навчання лексики та наводяться їх приклади.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | гра, ігрова діяльність, молодші школярі, види ігор |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | В. С. Кравець |
| Дата подачі: | 29 Лист 2012 16:08 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 05:33 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8519 |
| ДСТУ 8302:2015: | Литньова І. Ф. Ігрові завдання як засіб контролю розвитку лексичної компетенції молодших школярів. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном/колективна монографія за заг.редакцією І.В.Самойлюкевич. 2012. С. 320–333. |


