Дубасенюк О. А. (2009) Професійна підготовка майбутніх педагогів у контексті інтегративного підходу. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Інтеграція системи безперервної освіти України в європейський освітній простір: стан, проблеми, перспективи (468). С. 143–153.
Preview
ПРОФЕС_ЙНА П_ДГОТОВКА МАЙБУТН_Х ПЕДАГОГ_В У КОНТЕКСТ_ _НТЕГРАТИВНОГО П_ДХОДУ.pdf
Завантажити (343kB) | Preview
Анотація
Розглядаються особливості інтегративного та контекстного підходів до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів процесу у контексті вивчення комплексу педагогічних дисциплін ("Єдиної педагогічної дисципліни") та їх вплив на ефективність реалізації професійно-педагогічної
підготовки майбутніх учителів відповідно до вимог освітніх
євроінтеграційних процесів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 05 Груд 2012 13:15 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8585 |