Дубасенюк О. А. (2011) Роль аксіоматичного методу у розвитку інтелектуальних здібностей обдарованих учнів підліткового віку. Всеукра. наук-практ. семінар [“Особистісні інтелектуальні якості обдарованого учня у підлітковому віці”]. С. 8–13.
Preview
роль акс_оматичного.pdf
Завантажити (268kB) | Preview
Анотація
Розкривається найважливіше методологічне значення аксіоми,
аксіоматичного методу як світоглядних конструктів педагогічної теорії; визначаються поняття та роль інтелекту, розвитку інтелектуальних здібностей, особистісних властивостей у підлітковому віці; аналізуються
принципи впровадження аксіоматичного методу з метою розвитку
теоретичного мислення учнів підліткового віку.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
| Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
| Дата подачі: | 05 Груд 2012 16:14 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 05:38 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8593 |
| ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Роль аксіоматичного методу у розвитку інтелектуальних здібностей обдарованих учнів підліткового віку. Всеукра. наук-практ. семінар [“Особистісні інтелектуальні якості обдарованого учня у підлітковому віці”]. 2011. С. 8–13. |


