Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ЛОГІЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОРІВНЯНЬ В КУРСІ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ

Дідківська Т. В. (2012) ЛОГІЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОРІВНЯНЬ В КУРСІ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ. Вісник Житомирського державного університету. № 63. рр. 110-114.

[thumbnail of 20.pdf]
Preview
Текст
20.pdf

Завантажити (309kB) | Preview

Анотація

Як дієвий засіб поєднання логічного та історичного в курсі теорії чисел розглядаються історичні задачі.
Це задачі, запропоновані видатними математиками і збережені історією. Саме такі задачі пов’язують
логічне та історичне, оскільки передбачається знайомство з діяльністю автора задачі, його способом
розв’язання, власне розв’язання, а це сприяє набуттю логічної компетентності. Запропоновано систему
визначних історичних задач для вивчення розділу "Теорія конгруенцій", що є складним з точки зору
логічних обґрунтувань. Наводяться їх розв’язання різними методами.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 06 Груд 2012 13:36
Оновлення: 15 Серп 2015 02:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8648
ДСТУ 8302:2015: Дідківська Т. В. ЛОГІЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОРІВНЯНЬ В КУРСІ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 63. рр. 110-114.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу