Дідківська Т. В. (2012) ЛОГІЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОРІВНЯНЬ В КУРСІ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ. Вісник Житомирського державного університету. № 63. рр. 110-114.
20.pdf
Завантажити (309kB) | Preview
Анотація
Як дієвий засіб поєднання логічного та історичного в курсі теорії чисел розглядаються історичні задачі.
Це задачі, запропоновані видатними математиками і збережені історією. Саме такі задачі пов’язують
логічне та історичне, оскільки передбачається знайомство з діяльністю автора задачі, його способом
розв’язання, власне розв’язання, а це сприяє набуттю логічної компетентності. Запропоновано систему
визначних історичних задач для вивчення розділу "Теорія конгруенцій", що є складним з точки зору
логічних обґрунтувань. Наводяться їх розв’язання різними методами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 06 Груд 2012 13:36 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8648 |
ДСТУ 8302:2015: | Дідківська Т. В. ЛОГІЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОРІВНЯНЬ В КУРСІ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 63. рр. 110-114. |