Падалко А. М., Падалко Н. Й. (2012) ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ЕЛЕКТРИКІВ. Вісник Житомирського державного університету. № 63. рр.120-124.
22.pdf
Завантажити (278kB) | Preview
Анотація
У cтатті досліджено основні педагогічні шляхи формування навчально-пізнавальної активності при
підготовці майбутніх інженерів-електриків. Використовуючи психолого-педагогічні підходи до
активізації формування навчально-пізнавальної активності майбутніх інженерів-електриків, авторами
розроблено електронний навчально-методичний комплекс з дисципліни "Математичні задачі
електропостачання". Аналіз результатів проведеного педагогічного дослідження дав змогу визначити
позитивні якісні зміни у рівнях навчально-пізнавальної активності при засвоєнні як спеціальних, так і
математичних знань, на які вплинуло використання інформаційно-комунікаційних технологій.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 10 Груд 2012 11:48 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8672 |
ДСТУ 8302:2015: | Падалко А. М., Падалко Н. Й. ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ЕЛЕКТРИКІВ. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 63. рр.120-124. |