Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Основні шляхи формування навчально-пізнавальної активності майбутніх інженерів-електриків

Падалко А. М., Падалко Н. Й. (2012) Основні шляхи формування навчально-пізнавальної активності майбутніх інженерів-електриків. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 63. С. 120–124. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 22.pdf]
Preview
Текст
22.pdf

Завантажити (278kB) | Preview

Анотація

У cтатті досліджено основні педагогічні шляхи формування навчально-пізнавальної активності при
підготовці майбутніх інженерів-електриків. Використовуючи психолого-педагогічні підходи до
активізації формування навчально-пізнавальної активності майбутніх інженерів-електриків, авторами
розроблено електронний навчально-методичний комплекс з дисципліни "Математичні задачі
електропостачання". Аналіз результатів проведеного педагогічного дослідження дав змогу визначити
позитивні якісні зміни у рівнях навчально-пізнавальної активності при засвоєнні як спеціальних, так і
математичних знань, на які вплинуло використання інформаційно-комунікаційних технологій.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 10 Груд 2012 11:48
Оновлення: 15 Серп 2015 02:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8672
ДСТУ 8302:2015: Падалко А. М., Падалко Н. Й. Основні шляхи формування навчально-пізнавальної активності майбутніх інженерів-електриків. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 63. С. 120–124.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу