Фурса О. О. (2012) Сучасні принципи розвитку дизайн-освіти в Україні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 63. С. 149–153. ISSN 2076-6173.
Preview
28.pdf
Завантажити (265kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено головні принципи, на яких ґрунтується діяльність викладача і студента в системі
дизайнерської освіти. Це – теоретичні, художньо-педагогічні засади функціонування дизайн-освіти, які
є дещо суперечливими. Здійснено обґрунтування теоретичної моделі системи професійної підготовки
дизайнерів за принципом наступності в школі, коледжі та ВНЗ. Відокремлено й прокоментовано основні
принципи, що характеризують навчальний процес і рівень взаємовідносин студента і педагога.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 10 Груд 2012 11:50 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8678 |
ДСТУ 8302:2015: | Фурса О. О. Сучасні принципи розвитку дизайн-освіти в Україні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 63. С. 149–153. |