Шанскова Т. І. (2012) Розвиток системи другої вищої освіти дорослих: європейський досвід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 63. С. 154–157. ISSN 2076-6173.
29pdf.pdf
Завантажити (275kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано сучасні тенденції розвитку вищої освіти дорослих у країнах Європи, що
засновані на засадах андрагогіки, концепції неперервної освіти; названо основні загальноєвропейські
законодавчі акти у цій сфері; подано статистичні дані щодо збільшення кількості населення
європейських країн, яке продовжує навчання у дорослому віці; висвітлено здобутки українських вчених
щодо вивчення світового досвіду педагогічної освіти; названо провідні освітні моделі підготовки
вчителів у зарубіжних країнах; розглянуто досвід післядипломної освіти педагогів у Франції; показано
перспективи розвитку системи другої вищої освіти гуманітарного профілю в Україні.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 10 Груд 2012 11:50 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8679 |
ДСТУ 8302:2015: | Шанскова Т. І. Розвиток системи другої вищої освіти дорослих: європейський досвід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 63. С. 154–157. |