Бойчук І. Д. (2006) Організаційно-педагогічні умови впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу бакалаврів у коледжі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 26. С. 24–28.
Preview
06bidpbk.pdf
Завантажити (126kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто основні особливості та етапи впровадження нової моделі організації навчального процесу – кредитно-модульної системи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Користувач: | Т.О. Книш |
Дата подачі: | 15 Жовт 2008 06:05 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/878 |
ДСТУ 8302:2015: | Бойчук І. Д. Організаційно-педагогічні умови впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу бакалаврів у коледжі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 26. С. 24–28. |