Власюк Ж. І. (2010) КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПОЧУТТЯ СПРАВЕДЛИВОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. [Навчальний матеріал]
Preview
критерії та рівні сформованості.pdf
Завантажити (312kB) | Preview
Анотація
Сучасний рівень розвитку суспільства, прискорення темпів життя сприяють переоцінці людьми моральних цінностей і настанов, що вимагають кардинальних змін у вихованні дітей і шкільної молоді з орієнтацію на гуманізацію взаємин і разом із тим глибоке розуміння душі іншої людини, що у свою чергу, потребує розв’язання проблеми розвитку почуттєвої сфери, передусім почуття справедливості.
Тип ресурсу: | Навчальний матеріал |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Ольга Кравчук |
Дата подачі: | 17 Груд 2012 12:04 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8847 |