Богачков Ю. М., Кривонос О. М. (2010) ДЕЯКІ ПИТАННЯ ПОБУДОВИ ТА ЗАСТОСУВАННЯ СТАНДАРТІВ ІКТ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ, ВЧИТЕЛІВ, АДМІНІСТРАТОРІВ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ. Інформаційні технології в освіті. С. 166–169.
Preview
166-169.pdf
Завантажити (293kB) | Preview
Анотація
Сформульована проблема, що існуючі підходи до визначення поняття
компетентності не дають змоги операційно виявляти рівень компетентності. Підхід
полягає у тому, що рівень компетентності виражається через демонстрацію в діяльності,
проте такі компоненти як мотивація, етичність, соціальність та поведінка можуть
бути виражені через зовнішні, внутрішні та реальні показники та критерії виконання. А
когнітивні та опреаціональні компоненти представляються через класичні знання, уміння,
навички.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетентність, показники, критерії, поведінка, рівень. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Олександр Миколайович Кривонос |
Дата подачі: | 01 Бер 2013 12:25 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9253 |