Климова К. Я. (2004) Використання інтерактивних навчальних технологій у процесі аналізу мовно-стилістичних особливостей художніх і публіцистичних текстів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 16. С. 98–100. ISSN 2076-6173.
Preview
2.pdf
Завантажити (129kB) | Preview
Анотація
Автор статті доводить ефективність вибору інтерактивної навчальної моделі для формування стилістичної вправності й розвитку творчих здібностей студентів нефілологічних факультетів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | М.С. Микитенко |
Дата подачі: | 04 Лист 2008 11:08 |
Оновлення: | 14 Лют 2016 08:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/930 |
ДСТУ 8302:2015: | Климова К. Я. Використання інтерактивних навчальних технологій у процесі аналізу мовно-стилістичних особливостей художніх і публіцистичних текстів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 16. С. 98–100. |