Лихвар В. Д. (2013) ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 67. С. 53–57. ISSN 2076-6173.
12.pdf
Завантажити (272kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено проблемі розвитку художньо-творчого потенціалу молодших школярів у процесі
образотворчої діяльності. Представлено експериментально перевірену організаційно-педагогічну модель
розвитку художньо-творчого потенціалу молодших школярів як системи в єдності біоенергетичної,
психоенергетичної, інтелектуально-інформаційної та мотиваційно-діяльнісної складових художньо-творчого
потенціалу молодших школярів у структурі навчально-виховного процесу початкової школи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 04 Черв 2013 13:13 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9557 |
ДСТУ 8302:2015: | Лихвар В. Д. ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 67. С. 53–57. |