Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Лихвар В. Д. (2013) ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 67. С. 53–57. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 12.pdf]
Preview
Текст
12.pdf

Завантажити (272kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі розвитку художньо-творчого потенціалу молодших школярів у процесі
образотворчої діяльності. Представлено експериментально перевірену організаційно-педагогічну модель
розвитку художньо-творчого потенціалу молодших школярів як системи в єдності біоенергетичної,
психоенергетичної, інтелектуально-інформаційної та мотиваційно-діяльнісної складових художньо-творчого
потенціалу молодших школярів у структурі навчально-виховного процесу початкової школи.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 04 Черв 2013 13:13
Оновлення: 15 Серп 2015 04:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9557
ДСТУ 8302:2015: Лихвар В. Д. ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 67. С. 53–57.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу