Музика О. Л., Гавриловська К. П., Тичина І. М., Майстренко Т. М., Весельська А. Л., Оснадчук Ю. О. (2013) Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 58–64. ISSN 2076-6173.
13.pdf
Завантажити (286kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано систему надання ціннісної підтримки студентам із низьким рівнем академічної успішності. У структурі ціннісної підтримки виділено такі компоненти, як організаційно-педагогічні заходи (створення мотивуючого ціннісно-інформаційного простору за допомогою СУНП ''Універсум'', інтернет-ресурсів і соціальних мереж, використання переваг кредитно-модульної системи навчання,
впровадження практикумів за вибором студентів, вдосконалення методів виховної роботи кураторів) і психологічні впливи (адаптаційні тренінги, професійно-орієнтовані завдання і поцінування досягнень).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 04 Черв 2013 13:17 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9558 |