Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКОГО НАПРЯМКУ ЗАСОБАМИ АРТ-ПЕДАГОГІКИ ЯК НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА

Руденька Т. М. (2013) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКОГО НАПРЯМКУ ЗАСОБАМИ АРТ-ПЕДАГОГІКИ ЯК НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 67. С. 85–89. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 18.pdf]
Preview
Текст
18.pdf

Завантажити (257kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано можливості арт-педагогіки як технології професійної підготовки фахівців
мистецького напряму в коледжах культури і мистецтв на підставі визначених теоретичних підходів –
особистісно-орієнтованого, діяльнісного, компетентнісного. З’ясовано провідні ідеї арт-педагогіки як окремої
галузі педагогічного знання та виявлено їх взаємозв’язок з підготовкою фахівців мистецького напряму.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 05 Черв 2013 12:14
Оновлення: 15 Серп 2015 04:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9563
ДСТУ 8302:2015: Руденька Т. М. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКОГО НАПРЯМКУ ЗАСОБАМИ АРТ-ПЕДАГОГІКИ ЯК НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 67. С. 85–89.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу