Руденька Т. М. (2013) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКОГО НАПРЯМКУ ЗАСОБАМИ АРТ-ПЕДАГОГІКИ ЯК НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 67. С. 85–89. ISSN 2076-6173.
Preview
18.pdf
Завантажити (257kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано можливості арт-педагогіки як технології професійної підготовки фахівців
мистецького напряму в коледжах культури і мистецтв на підставі визначених теоретичних підходів –
особистісно-орієнтованого, діяльнісного, компетентнісного. З’ясовано провідні ідеї арт-педагогіки як окремої
галузі педагогічного знання та виявлено їх взаємозв’язок з підготовкою фахівців мистецького напряму.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Черв 2013 12:14 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9563 |
ДСТУ 8302:2015: | Руденька Т. М. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКОГО НАПРЯМКУ ЗАСОБАМИ АРТ-ПЕДАГОГІКИ ЯК НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 67. С. 85–89. |