Ващук О. В. (2013) ВИВЧЕННЯ ПОТРЕБ АКАДЕМІЧНО ОБДАРОВАНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА УМОВ УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЇХ ОБДАРОВАНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 67. С. 108–113. ISSN 2076-6173.
23.pdf
Завантажити (265kB) | Preview
Анотація
У статті зроблено спроби розмежувати поняття ''академічна та інтелектуальна обдарованість''.
Виокремлено ознаки прояву академічної обдарованості. На основі вивчення обдарованих учнів, що досягли
видатних результатів порівняно з однолітками, проаналізовано психолого-педагогічні умови розвитку
академічної обдарованості старшокласників, організаційні форми та методи роботи з даною категорією
школярів, їх бачення сучасної школи. Вказано, що обдаровані старшокласники можуть досягнути значних
успіхів при реалізації власних здібностей до навчання на високому рівні складності за умови підтримки і
допомоги з боку психолого-педагогічного колективу навчального закладу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Черв 2013 12:27 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9568 |
ДСТУ 8302:2015: | Ващук О. В. ВИВЧЕННЯ ПОТРЕБ АКАДЕМІЧНО ОБДАРОВАНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА УМОВ УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЇХ ОБДАРОВАНОСТІ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 67. С. 108–113. |