Чернишова А. М. (2013) ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ "ТАНЕЦЬ" У КОНТЕКСТІ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 67. С. 178–182. ISSN 2076-6173.
37.pdf
Завантажити (292kB) | Preview
Анотація
У статті у контексті дослідження проблеми професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів
початкових класів до викладання хореографії у загальноосвітній школі вивчено комплекс категорій і понять,
серед яких ключовою є категорія "танець". Подано змістову характеристику зазначеного поняття. Введено
змістову характеристику поняття "танець" у контексті підготовки майбутніх учителів початкових класів
до викладання хореографії. Визначено напрями для подальшої роботи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 06 Черв 2013 10:51 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9582 |
ДСТУ 8302:2015: | Чернишова А. М. ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ "ТАНЕЦЬ" У КОНТЕКСТІ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 67. С. 178–182. |