Горбачова Н. І. (2013) Соціальний статус і соціальна роль як базові поняття соціальної структури. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 67. С. 234–237. ISSN 2076-6173.
48.pdf
Завантажити (276kB) | Preview
Анотація
У статті викладено сучасні уявлення про сутність науково-дослідницької діяльності старшокласників у сучасному навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито взаємозв’язки між поняттями «науково-дослідницька діяльність», «творча діяльність» та «творчий потенціал». Охарактеризовано основні тенденції впровадження в практику загальноосвітніх навчальних закладів індивідуальних дослідницьких робіт старшокласників. Розглянуто організацію науково-дослідницької діяльності шкільного наукового товариства.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Суспільні Науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 07 Черв 2013 06:19 |
Оновлення: | 27 Серп 2025 10:06 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9593 |
ДСТУ 8302:2015: | Горбачова Н. І. Соціальний статус і соціальна роль як базові поняття соціальної структури. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 67. С. 234–237. |