Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Красовська О. О. (2013) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 113–116. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 22.pdf]
Preview
Текст
22.pdf

Завантажити (265kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів
початкової школи у сучасному гуманітарному університеті у галузі мистецької освіти. Проаналізовано
сучасні тенденції та дидактичні підходи формування фахової компетентності студентів педагогічних
факультетів до викладання мистецьких дисциплін: цілісний синергетичний (системний), комунікативно-
аксіологічний, культурологічний, гуманістичний, технологічний та компетентнісний.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 06:11
Оновлення: 15 Серп 2015 04:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9765
ДСТУ 8302:2015: Красовська О. О. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 113–116.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу