Красовська О. О. (2013) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 113–116. ISSN 2076-6173.
22.pdf
Завантажити (265kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів
початкової школи у сучасному гуманітарному університеті у галузі мистецької освіти. Проаналізовано
сучасні тенденції та дидактичні підходи формування фахової компетентності студентів педагогічних
факультетів до викладання мистецьких дисциплін: цілісний синергетичний (системний), комунікативно-
аксіологічний, культурологічний, гуманістичний, технологічний та компетентнісний.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Жовт 2013 06:11 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9765 |
ДСТУ 8302:2015: | Красовська О. О. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 113–116. |