Електронна бібліотека Житомирського державного університету

МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК

Іванова С. М. (2013) МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 171–179. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 33.pdf]
Preview
Текст
33.pdf

Завантажити (403kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності наукових
працівників у галузі педагогічних наук. Обґрунтовано та уточнено поняття "інформаційно-
комунікаційна компетентність наукових працівників у галузі педагогічних наук" відповідно до змісту
їхньої наукової діяльності. Запропоновано модель розвитку інформаційно-комунікаційної
компетентності наукових працівників у галузі педагогічних наук, яка базується на основних наукових
підходах, що використовуються при навчанні дорослих, та складається з п’яти компонентів: цільового,
змістового, технологічного, діагностичного, результативного.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 08:07
Оновлення: 15 Серп 2015 04:31
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9786
ДСТУ 8302:2015: Іванова С. М. МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 171–179.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу