Іванова С. М. (2013) МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 171–179. ISSN 2076-6173.
33.pdf
Завантажити (403kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено проблемі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності наукових
працівників у галузі педагогічних наук. Обґрунтовано та уточнено поняття "інформаційно-
комунікаційна компетентність наукових працівників у галузі педагогічних наук" відповідно до змісту
їхньої наукової діяльності. Запропоновано модель розвитку інформаційно-комунікаційної
компетентності наукових працівників у галузі педагогічних наук, яка базується на основних наукових
підходах, що використовуються при навчанні дорослих, та складається з п’яти компонентів: цільового,
змістового, технологічного, діагностичного, результативного.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Жовт 2013 08:07 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:31 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9786 |
ДСТУ 8302:2015: | Іванова С. М. МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 171–179. |