Бондарчук О. А. (2013) НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА РОЗВИТКУ ОСВІТИ КОРІННОГО НАСЕЛЕННЯ АВСТРАЛІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 202–206. ISSN 2076-6173.
39.pdf
Завантажити (279kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено питанням освіти і культури корінних жителів Австралії від періоду перших
поселенців на континенті до нашого часу. Розглянуто основні стратегії та ініціативи Мельбурнської
декларації 2008 року та Освітнього плану-дій 2010-2014, затверджених федеральним урядом спільно із
урядом штатів та материкових територій щодо покращення рівня освіти учнів – представників
корінного населення. Охарактеризовано дії уряду, спрямовані на досягнення забезпечення рівного
доступу до освітніх послуг аборигенів та жителів островів протоки Торрес.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Жовт 2013 09:46 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9792 |
ДСТУ 8302:2015: | Бондарчук О. А. НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА РОЗВИТКУ ОСВІТИ КОРІННОГО НАСЕЛЕННЯ АВСТРАЛІЇ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 202–206. |