Світельська-Дірко С. В. (2013) ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 242–246. ISSN 2076-6173.
46.pdf
Завантажити (266kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто використання різними авторами місця і ролі казок у формуванні світоглядних
орієнтирів школярів молодших класів. Подано низку авторів і їх погляд стосовно казкової тематики.
Сьогодні казка є одним із головних чинників формування світоглядних орієнтирів школярів молодших
класів. Проста і доступна за змістом, лапідарна за формою, вона готує школяра до розуміння і
утвердження в його свідомості добра, виробляє світоглядний імунітет проти всіляких форм
лицемірства, несправедливості, знущань над бідними і знедоленими. Казка – це заклик до віри в
торжество справедливості, гуманізму. І цю ідею пронесли через віки видатні творці та збирачі казок.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Жовт 2013 12:33 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9802 |
ДСТУ 8302:2015: | Світельська-Дірко С. В. ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 242–246. |