Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ

Світельська-Дірко С. В. (2013) ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 242–246. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 46.pdf]
Preview
Текст
46.pdf

Завантажити (266kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто використання різними авторами місця і ролі казок у формуванні світоглядних
орієнтирів школярів молодших класів. Подано низку авторів і їх погляд стосовно казкової тематики.
Сьогодні казка є одним із головних чинників формування світоглядних орієнтирів школярів молодших
класів. Проста і доступна за змістом, лапідарна за формою, вона готує школяра до розуміння і
утвердження в його свідомості добра, виробляє світоглядний імунітет проти всіляких форм
лицемірства, несправедливості, знущань над бідними і знедоленими. Казка – це заклик до віри в
торжество справедливості, гуманізму. І цю ідею пронесли через віки видатні творці та збирачі казок.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 12:33
Оновлення: 15 Серп 2015 04:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9802
ДСТУ 8302:2015: Світельська-Дірко С. В. ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 242–246.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу