Паскаленко В. В. (2013) ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ ДЛЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В КРАЇНІ В КІНЦІ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ В ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦЯХ В. В. РЮМІНА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 70. С. 98–103. ISSN 2076-6173.
17.pdf
Завантажити (267kB) | Preview
Анотація
Актуальність представленої статті полягає у розкритті проблеми педагогічної підготовки інженерів
для технічних закладів освіти в країні в кінці ХІХ – початку ХХ століття. Вирішення проблеми
педагогічної підготовки інженерів, які працювали викладачами в середніх технічних училищах
відповідала існуючій потребі загальної реформи народної освіти країни і технічної освіти зокрема. Дана
проблема розкривається в контексті історичної персоналії відомого педагога технічної освіти початку
ХХ століття Володимира Володимировича Рюміна. Автор статті представив на розгляд аналіз
В. В. Рюміна з вказаної проблеми. Висновки та пропозиції В. В. Рюміна з даної проблеми сприяли
реформуванню системи технічної освіти в країні на початку ХХ століття. Варто підкреслити, що
після проголошення незалежності держави, Україна сформувала свою національну політику в області
середньої і вищої технічної освіти, яка направлена на впровадження сучасних світових стандартів,
оновлення змісту, форм і методів навчання. Педагогічні ідеї В. В. Рюміна тісно пов'язані з підготовкою
інженерів-педагогів і знаходять своє продовження в наукових працях сучасних педагогів у сфері
технічної освіти, таких як Д. В. Табачник, Г. М. Романцева, В. С. Бекрукової, Е. Ф. Зеєра.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 07 Жовт 2013 08:11 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9849 |
ДСТУ 8302:2015: | Паскаленко В. В. ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ ДЛЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В КРАЇНІ В КІНЦІ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ В ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦЯХ В. В. РЮМІНА . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 70. С. 98–103. |