Синевич Б. М. (2013) КОНЦЕПЦІЯ МИСТЕЦТВА КРІЗЬ ПРИЗМУ ТВОРЧОСТІ БЕРТОЛЬТА БРЕХТА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 70. С. 221–223. ISSN 2076-6173.
45.pdf
Завантажити (231kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено спробу аналізу художньо-теоретичної спадщини драматурга і теоретика театру
Б. Брехта в контексті філософії експресіонізму, а також самобутнє розуміння драматургом окремих
естетичних категорій експресіонізму, яке знайшло свій вияв у практиці епічного театру та
театрознавчих студіях у контексті філософії експресіонізму і було для нього не самоціллю, не набором
формально-стильових ознак, а чинником його світовідчуття. Розглянуто спроби не тільки опанування
експресіонізму в найрізноманітніших проявах: літературно-художніх, літературно-критичних,
сценічних, а його подолання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PN Література (Загальне) P Мова та література > PT Німецька література |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Жовт 2013 06:55 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9882 |
ДСТУ 8302:2015: | Синевич Б. М. КОНЦЕПЦІЯ МИСТЕЦТВА КРІЗЬ ПРИЗМУ ТВОРЧОСТІ БЕРТОЛЬТА БРЕХТА . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 70. С. 221–223. |