Федоренко Л. О. (2013) "ЗАХІД" Б. БРЕХТА: ТРАГЕДІЯ ЧИ "НАВЧАЛЬНА ВПРАВА"? Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 68. С. 303–308. ISSN 2076-6173.
62.pdf
Завантажити (256kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено художньому аналізу брехтівської п’єси "Захід", яка належить до комплексу
Lehrstück ("навчальних" драм). Проведене дослідження доводить, що попри наявність в "Заході"
драматичних колізій та трагедійного сюжету, досліджувана п’єса є, за авторським задумом та
художнім втіленням, твором з "тренувально-навчальною" метою. "Захід" став першою і останньою
Lehrstück Брехта у цілковитій відповідності з авторською концепцією жанру. Ця п’єса обґрунтувала
основоположні "правила" Lehrstückе: "гра без глядача", "гра для себе", "обмін ролями".
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PT Німецька література |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Жовт 2013 09:40 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9900 |
ДСТУ 8302:2015: | Федоренко Л. О. "ЗАХІД" Б. БРЕХТА: ТРАГЕДІЯ ЧИ "НАВЧАЛЬНА ВПРАВА"? . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 68. С. 303–308. |