Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Експресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламі

Свінціцька О. І. (2011) Експресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламі. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності : ІІІ Міжнародна науково-теортетична конференція (19-20 травня 2011 року) : зб. матеріалів / [за заг. ред. П. Ю. Сауха].. С. 260–262.

[thumbnail of Житомир 2011 (толерант).pdf]
Preview
Текст
Житомир 2011 (толерант).pdf

Завантажити (118kB) | Preview

Анотація

Зазначена проблема визначає необхідність дослідження принципу
толерантності через «алгоритм» естетики реклами. Остання зводиться до
естетичного розгляду тому, що будь-який завершений та завершений в собі
досвід є естетичним (Д. Дьюї). Рекламна продукція, створена, в першу чергу, з
метою комунікації, впливає на людину, а, відтак, може стати однією із причин її
нетолерантної поведінки, асоціальних дій тощо.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: "Експресивна форма", реклама, толерантність, віртуально-естетична комунікація, рекламна продукція, естетика реклами, глобалізація. Б.Кроче
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BH Естетика
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 14 Жовт 2013 06:07
Оновлення: 15 Серп 2015 04:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9920
ДСТУ 8302:2015: Свінціцька О. І. Експресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламі. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності : ІІІ Міжнародна науково-теортетична конференція (19-20 травня 2011 року) : зб. матеріалів / [за заг. ред. П. Ю. Сауха]. 2011.. С. 260–262.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу