Ресурси де є автор Бовсуновський В. М.
Бовсуновський В. М.ORCID: https://orcid.org/0009-0005-5820-211X
(2025)
Структурна модель розвитку педагогічної самоефективності вчителів.
Габітус. № 71.
С. 105–110.
ISSN 2663-5208.
DOI: 10.32782/2663-5208.2025.71.18.
Котлова Л. О.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724, Бовсуновський В. М.
ORCID: https://orcid.org/0009-0005-5820-211X
(2025)
Психологічні чинники формування педагогічної самоефективності вчителів.
Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки. № 71.
С. 59–70.
ISSN 2412-9968.
DOI: 10.31392/UDU-nc.series12.2025.26(71).05.
Бовсуновський В. М. (2025) Самоефективність та локус контролю: наскільки вони різні? In: VI Міжнародна науково-практична конференція “Scientific achievements of contemporary society”, 10-12.01.2025, Лондон, Великобританія. С. 431–435.
Бовсуновський В. М. (2024) Психологічний супровід вчителів як ефективна стратегія їх професійнорї діяльності. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції.. С. 18–22.
Бовсуновський В. М. (2024) Теоретичний аналіз категорії «самоефективність» у сучасній психологічній науці. Журнал соціальної та практичної психології. № 3. С. 92–99. ISSN 2786-9296.
Бовсуновський В. М. (2023) Використання методу структурно-функціонального аналізу у вивченні психологічних чинників формування педагогічної самоефективності вчителів. In: Актуальні питання психології: теорія, методика, практика. С. 56–58.