Ресурси де є Автор Дмитрієва І. В.
Стаття
Дмитрієва І. В. (2018) П’єса-колаж та її особливості (на матеріалі п’єси Сари Кейн «Психоз 4.48»). Сучасні мово- і літературознавчі методології та нові прочитання художнього тексту антологія.. С. 79–83.
Дмитрієва І. В. (2017) Міфологічний Ваал як прототип «Ваала» Бертольта Брехта та «Геліогабала» Антонена Арто. Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, есе, переклади. № 3. С. 233–237. ISSN 2303-9612.
Дмитрієва І. В. (2016) П’єса-пантоміма та її особливості (на матеріалі п’єс Семюеля Беккета «Дія без слів I», «Дія без слів II»). Актуальні проблеми романо-германської філології та прикладної лінгвістики. № 4 (13). С. 24–33.
Дмитрієва І. В. (2015) Форми вираження авторської присутності в агломовній драматургії другої половини 20 століття. "Молодий вчений". № 1.
Дмитрієва І. В. (2015) Теорія художніх методів в контексті вітчизняного та зарубіжного літературних дискурсів. Актуальні проблеми літературознавчої термінології.. С. 54–56.
Дмитрієва І. В. (2015) ''Театр-вам-в обличчя''. Основні принципи (на матеріалі драматургічних творів Керіл Черчіл). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 44–48. ISSN 2076-6173.
Дмитрієва І. В. (2013) Поетика сімейної драми в драматургії Г. Пінтера (на матеріалі п'єси "Повернення додому"). Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис. № 2. С. 13–22.
Дмитрієва І. В. (2013) Міфологічний Ваал як прототип "Ваала" Бертольта Брехта та "Геліогабала" Антонета Арто. Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, есе, переклади. № 3. С. 233–237. ISSN 2303-9612.
Дмитрієва І. В. (2013) Бенджамін Беннет. Літературна творчість Брехта проти літературної традиції. Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, доповіді, есе: Збірн. наук. праць (філолог. науки). № 3. С. 48–54.
Дмитрієва І. В. (2012) Філософсько-естетичні особливості концепції Надлюдини у творчості Б. Брехта й О. Уайльда. Духовна напруга пошуків Ваала й Доріана Грея як полеміка з основними ідеями Ф. Ніцше. Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис. № 1. С. 17–28.
Доповідь на конференції або симпозіумі
Дмитрієва І. В. (2017) Ліризація драми як прояв міжродової дифузії (на матеріалі п’єси Юджина О’ніла «Спрага»). In: Всеукраїнська наукова конференція пам'яті доктора філологічних наук, професора Д.І.Квеселевича (1935-2003), 12 травня 2017, Житомирський державний університет імені Івана Франка. С. 28–30.
Дмитрієва І. В. (2017) Специфіка драматургії Джозефа Конрада (на матеріалі п’єси «One day more»). In: Джозеф Конрад: час, простір, пам’ять. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції присвяченої 160-річчю від дня народження письменника, Житомир. С. 138–141.
Дмитрієва І. В. (2016) The author and his creative personality. In: Ежемесячный международный научный журнал «European multiscientific science journal».. С. 43–45.
Дмитрієва І. В. (2015) Форми вираження авторської присутності в англомовній драматургії другої половини ХХ століття. In: Молодий Вчений : науковий журнал. С. 153–156.
Дмитрієва І. В. (2015) Генеза розвитку авторської свідомості в теоретико-літературному дискурсі. In: Південноукраїнська організація «Центр філологічних досліджень», Одеса. С. 106–109.
Дисертація або Автореферат
Дмитрієва І. В. (2017) Теоретичні концепти і реалії художньої творчості: напрям, жанр, автор (на матеріалі англомовної драматургії другої половини ХХ століття). Автореферат Докторський thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Дмитрієва І. В. (2017) Теоретичні концепти і реалії художньої творчості: напрям, жанр, автор (на матеріалі англомовної драматургії другої половини ХХ століття). Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.