Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є Автор Пацалюк К. О.

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 2.

Пойта І. О., Пацалюк К. О. (2018) Сучасні інструменти та технології Інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій.. С. 90–93.

Пацалюк К. О. (2014) Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій. Економіка.Управління.Інновації.. № 1 (11). С. 106–113.

Цей список був створений Tue Jul 29 01:02:18 2025 EEST.