Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є Автор Свистун О.

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Стаття
Кількість ресурсів: 2.

Стаття

Свистун О., Калініченко О. О. (2017) Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг"..

Свистун О. (2015) ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.».. С. 140–142.

Цей список був створений Mon Jul 28 18:51:07 2025 EEST.