Ресурси де є Автор Сич О. О.
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Стаття | Доповідь на конференції або симпозіумі
Кількість ресурсів: 2.
Стаття
Сич О. О., Башманівський В. І. (2024) Рекламний продукт у комунікаційному просторі: методологічні аспекти впливу на юнацтво. Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи.. С. 165–166.
Доповідь на конференції або симпозіумі
Сич О. О., Башманівський В. І. (2025) Інфлюенсери як чинник формування споживчих інтересів молоді. In: IX Міжнародна наукова конференція «Здобутки та досягнення прикладних та фундаментальних наук XXI століття», 16.05.2025, Миколаїв. С. 318–321.